HEJ - 27 maj 2009

Jag kom inte på någon bättre rubrik. På orienteringen imorse så fick vi ta g-banan för vi redan gjort vg-banan. Men robin och jocke skulle göra vg-banan men följde efter oss endå, idioter :)   Sen var de någon show på skolan som jag inte fattade ett skit av? Aja. Sen har de nog inte hänt så mycket. På fredagar brukar vi ha so, no, lunch, so, spanska, svenska. Men den här fredan har vi bara so, hål, lunch, so, slutar. KUL! Fan ingen idé att gå till skolan ! :o   och imorgon har vi ingen musik (antagligen, för gunnar har varit borta hela veckan) och ingen spanska. Så de blir två lektioner imorgon också. Fast första missar jag för jag ska till sjukgymnasten. Jag kan ta och stanna hemma. Förstår mig inte riktigt på skolan...

Resten av dagen ska tillbringas framför en bok. Måste läsa ut en innan fredag, egentligen tisdag då betygen sätts. Men jag har lovat svenskaläraren. Så får sno någon lättläst bok av lillebrorn :)  Sen så skulle jag kanske följa med magda och solar. +att jag nyss lovade pappa att damsuga huset. Så får väl ta och sätta igång om jag ska hinna allt. puss.


kul att en gul cykel hade ramlat rakt på min, så ramla min på magdas. och sen satt alla ihop. och att mitt stöd blev cp. lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0