måndag - 25 maj 2009

Jag hade soovmorgon imorse, grymt skönt. Men under halva tiden jag hade på mig så hittade jag inte linserna och antog att dom vart kvart i sälen. Men när jag hade bestämt mig för att ha glasögon och skulle göra ren dom så hittade jag linserna i glasögonfacket. smaaart gömmställe.

Skolan va seg somvanligt. Fast hade en oooooooootroligt jobbig idrottslektion och efter den mådde jag inte alls bra. Så har inte mått riktigt bra på hela dan.

Efter skolan drog jag och pappa upp till nya trafikskolan och hämtade papper till moppekurserna. Den första är imorgon och sen har jag en på torsdag. Men det krockar med ridningen så jag missar en moppekurs. Men de gjorde inte så mycket (:

Och resten av dagen har jag pluggat så ja vet nåågonting tills imorgon. Men de är överdrivet mycket böcker med uppgifter, suck. Tur att jag har lång tid på mig..  puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0