onsdag - 20 maj 2009

Vi åker inte förrens klockan fem så hinner skriva ett litet inlägg om dagen som har sett ut såhär.. Somvanligt har vi varit i skolan, men skippade första lektionen och tog sovmorgon. Skulle till badhuset och simma, och det orkade jag verkligen inte. Så skönt med liten sovmorgon :)    Sen har nog skoldagen varit somvanligt. Bortsett från att svenskan blev katastrof när jenny OCH många andra lärare diskriminerar oss. Nu efter skolan har jag ägnat mig åt att packa klart det sista. Så ni får ha de så bra så länge, så syns vi på söndag igen ;)


Tex. jag och många fler i min klass har kämpat med pluggandet i både sjuan och åttan. För att försöka få ett bra betyg. Sen så är det vissa andra som skiter i skolan under i stort sett hela sjuan. Sen så när dom sköter sig nu i åttan får dom dubbelt så mycket beröm bara för att dom ens kom till lektionen, dubbelt så mycket beröm för att dom jobbade på lektionen och dubbelt så mycket beröm för att dom inte satt ochs sminkade sig på lektionen. Alltså, vi som jobbar på som man ska får inte beröm. Och när vi gör en uppgift får vi oftast kommentaren: du kunde ha gjort bättre ifrån dig. Det är nog de ända kommentaren vi får under skoldagen. Det är så jävla lågt. Snacka om diskriminering.


Kommentarer
Postat av: emma

håller med till 100. så jävla drygt! :o <3

2009-05-20 @ 16:59:08
URL: http://totaltpantade.blogg.se/
Postat av: magggiie

usch, hatar det <3

2009-05-20 @ 17:52:23
Postat av: nästan granne:)

söt:D

2009-05-27 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0