onsdag - 27 maj 2009

Sovmorgon idag. Mamma väckte mig lite för tidigt så jag hinner blogga litegrann.

Moppekursen igår var väl sådäär. Alla andra svarade med så smarta svar och kunde allt. Och när de var min tur att svara så gjorde jag bara bort mig och svarade fel. Förvånad?  nej!  Men så kan de vara. Imorgon är nästa kurs men den går jag inte på. Inte missa ridningen :) (a)

Igårkväll så åkte jag och mamma även till valbo men vi hann bara gå in några butiker innan dom stängde. Men en bikini, ett linne och en tröja han jag iallafall få tag i. Så de var väl bra. Men några skolavslutnings kläder hittade vi inte på den lilla stunden så får bli om någon vecka.

Nuu ska jag kolla igenom lite bloggar och bdb, och sen drar jag till skogsvallen och har orientering! :D

  
(lägg märke till att larmknappen på bikinin sitter kvar så jag måste åka upp till H&M och ta bort den -.-)
linne och randig tröja - ginatricot
bikini - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0