söndag - 31 maj 2009

Godmorgon. Ja, igår var vi i huvudstaden och hade hur kul som hellst. Men när vi gick på stan blev det lite lökigt, för hur kul är det att gå runt i affärer när det är 25 grader ute? Var inte direkt på något shopping humör så det blev bara ett par solbrillor. :)   Vid tre drog vi ner till grönan, var stockholms maraton så de var inte liiite folk på gatorna heller. På grönan var det likadant. Det var köer öööverallt. Men mot kvällen lugnade det ner sig lite. Men hur kul som hellst hade vi och det blev en hel del bilder! 

Fick sedan åka med magda och hennes familj som hade varit på invigningen av göranssonska arena. Och var hur fulla som hellst? ;)  Vi fick inte plats vid säterna så vi fick tränga in oss i bakluckan, haha. Sen stack magda och jag hem hit. Vi satt på en film och gjorde sånt där fotbad för fötterna var hur trötta som hellst. Somnade nog vid två tiden..

Och ja.. Magda gick hem för någon timme sen och jag har hunnit med att käka lite frukost. Resten av dagen så ska jag ägna mig åt att baaara slappa uta i solen hade jag tänkt. Så grymt trött fortfarande.. 

Här kommer nåågra bilder.....

Innan och på bussen :)
   

    

På stan :)
         



På Grönan :)
      

    

Påväg hem :)
   
   

Kommentarer
Postat av: emma

faaaan va rolig dag! :) du får skicka bilderna sen :D

2009-06-01 @ 16:11:36
URL: http://totaltpantade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0