tisdag - 19 maj 2009

Skolan var väl somvanligt idag. Gick och lånade om max bok direkt efter, så duktig jag är.  Resten av dagen ska spenderas här hemma. Oooooooom jag orkar så går jag kanske ut och roar mig med kameran en stund.

Antingen imorgon eller på torsdag åker jag och min familj upp till sälen. Och ingen dator har vi heller så ni får klara er utan mig i.... FEM dagar om vi åker imorgon och jag inte hinner skriva något inlägg. Sorgligt. Men nu ska jag hitta på något roligare än att sitta här och dega. pusssssssar.






min rööööööda mage.  ser värre ut irl ;o


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ser ut att göra ont!

2009-05-22 @ 10:29:46
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0