tisdag - 26 maj 2009

Idag har de inte hänt så mycket. Speciellt inte i skolan. Inga läxor eller någonting.. eller jo förresten så har jag en bokrecention att fixa, men först måste man läsa en bok också. Får sno en lätteläst bok av lillebror istället så de går fort. :)

Annars idag så är de moppekurs som gäller. Ska vara där till halv fem. Och jag vet inte vart jag ska gå eller nånting så de ska bli intressant att se hur de slutar...  Efteråt åker mamma och jag antagligen till valbo och shoppar lite. Som tex skolavlsutnings kläder, bikini och lite annat.


jag känner även att jag vill ha en kompakt kamera snart, för hur kul är det med mobil-bilder? Och när jag använder systemkameran så blir de mest på hästar. Känner att om jag fjäskar lite så kaanske jag kan få mamma att köpa en åt mig idag :D


emma, maria, camilla och moas blogg kom även med i annonsbladet som "veckans blogg"  :)

Kommentarer
Postat av: emma

håll med om att vi är KUUUNG ! :D eller iaf bloggen våran :D

2009-05-26 @ 18:44:31
URL: http://totaltpantade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0