torsdag - 28 maj 2009

Dagen har varit suuuuuper. Börja med att jag och mamma drog till sjukgymnasten. Fick sån där akupunktur, varning det gör SKITONT. Men får hoppas att de hjälper, annars tänker jag aldrig göra om de. Fyfan. Sen hem och mamma höll på och packa å lite sånt. Hon och pappa drar till sälen ikväll och stannar där tills söndag. Så syster sover här idag och imorgon. :)   Åter till skoldagen... När ja kom till skolan så hade vi bara en lektion kvar, estet. Men vi fick börja vid tio tiden istället för att gå och vänta på att klockan skulle bli tjugo över ett. Så skoldagen har varit rätt okej :)

Och nu... Ja, jag ska väl vänta på att klockan slår tjugo i fyra så jag kan åka upp till stallet och rida. Blir hoppning på Bertil idag :)


blöt på vägen hem.. så typiskt att de ska börja regna just när man satt sig på cykeln.

    
    
åsså nååågra bilden från idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0