fredag - 20 november 2009

Hej på er!

Imorse så hoppade jag över att gå till skolsköterskan, orkade inte slösa bort en sovmorgon för att gå å väga sig å kolla hur lång man är. Det kan jag fan göra när som hellst. Skoldagen har varit rätt lugn idag iallafall.

Kom hem vid typ tre för vi fick sluta tidigare på spanskan. Och jag smällde i mig macka med oboy för jag hade inte käkat nå, äckliga skolmat..

För någon timme sen kom Sofie hit med mobilen + mascara =D  så nu sitter jag och kollar igenom mobilen. Har ingen skiva till datorn som man behöver för att ladda in kort från den. Men har en sen förra året så ska prova den om de fungerar, kanske kanske inte får väl se, hah xD

Gör de med en gång innan jag glömmer bort det. pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0