fredag - 27 november 2009

Hej på er!

Sorry för dålig uppdatering men ha inte varit hemma =)

Skolan var rätt så lugnt idag. Linnéa, emma å julia var sjuka så det var tooooomt. Men dagen gick rätt snabbt ändå. So - muntlig blablabla, Svenska - film, Kör - aa sjunga då, Matte - seeegt räknande, Engelska - boring å till slut Spanska - repetision av ett av kapitlen vi har i prov på. Slutade typ tjugo i tre ;)

Efter så drog jag direkt hem till mormor å morfar och strax efter jag kommit så kom mamma å max. Där satt vi igång med pepparkaks-bakning =D inte för att det blev så mycket deg kvar då, hehe. Betyder alltså att jag har vääldigt ont i magen just nu, som inte är så bra för jag ska bort ikväll.. Men jaja, jag överlever.

Nu... sitter jag här hemma å väntar på att maten blir klar å sen blir det ut the hoole night. Eller vettefan när ja kommer hem, men någon gång blir det iallafall. Så ingen mer uppdatering ifrån mig! pysss.


guldlock! ;)

<- big boob? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0