hihi - 2 november 2009

Hejsan.

Dagen har spenderats åt att plugga, plugga å plugga lite till. Men trots att jag gjorde de så glömde jag plugga so:n som jag skulle göra tills imorgon. Men nu är det för sent för det. Får göra det imorgon påväg till skolan istället. Får alltid tid över på mornarna så får väl ägna mig åt att plugga då då.. -.-

Imorgon hinner jag inte med några inlägg förrens innan eller efter ridningen. Är inte säker riktigt.
Men får skjuts till skolan och sen kommer mamma å hämtar upp mig så åker vi till stan å hämtar nya linser. Får se om jag lyckas övertala henne att få linser man sover med. Fyfan så skönt det skulle vara.. tänk å vakna upp en morgon och SE!? Haha, kanske låter som att jag överdriver något nu.. men ni anar inte hur drygt det är att vakna upp när det är typ svart i rummet (fast om man kan se, så ser man små detaljer)men jag kan inte se någonting, absolut ingenting! Uh, så aa vi får se om jag får min vilja igenom..

Medans vi är på stan så kommer vi knäppa kort, förra kortet till körkortet till moppen hade ju mörk bakrund så vi fixar ett med vitt imorgon istället. jävla löjligt asså -.-  ... och sen så kommer vi hem, jag byter linser och åker å rider på efterlängtade Gabbi. =)  Så får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag åker eller när jag kommit hem. Så vi hörs imorgon. godnatt.

(orkar inte lägga in bilderna nu, är döttstrött.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0