inte på humör - 14 november 2009

Usch. Jag är verkligen inte på humör. Jag har blivit grymt lättirriterad och bara för det så tror alla i min familj att något har hänt? Seriöst varje gång jag blir osocial och sur så behöver det inte hända något? Så mycket händer det inte direkt i mitt liv! Jag blir så sjukt irriterad och vill bara försvinna för en stund. Flytta.

Jag orkar inte med dom längre. Varje morgon är jag trött och vill inte prata med någon förrns efter en timme när jag vaknat till. Då måste mamma alltid göra till rösten och försöka gör det bättre. Seriöst svårt att hålla tyst någon gång? Jag vill inte veta av någon på morgonen. Inte heller när jag är på dålig humör.

Det blir inte direkt bättre när dom dricker och blir full. Och när mina föräldrar blir fulla blir dom så jävla jobbiga. Man har sån jävla stor lust att flytta hemifrån. Fan vad skönt det skulle vara. Lugnt på morgonen. Lugnt när man kommer hem. Lugnt på kvällen. Jag vill verkligen flytta. Jag orkar inte med dom längre, seriöst jag gör inte det.

Hur mycket dom tror att de hjälper att ha ljus röst och prata fånigt så tror dom fel. Jag är ingen jävla barnunge. Det kanske fungerar på min lillebror. Man fan heller att den fungerar på mig.

LÅT MIG BARA VARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!?!?!?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0