lördag - 21 november 2009

Tja!

Sitter vid stationära datorn och laddar hem lite film till ikväll. Ska bara ligga i sängen å kolla film ikväll har jag bestämt. Jag får dock heller inte vara utanför huset typ nu efter i onsdags ;) Så sitter å laddar ner lite skit eftersom det inte verkade vara nå bra på tv ikväll.

Har blive lite dålig uppdatering idag. Men ja sov till halv ett å sen dess har jag inte gjort ett skit! Fått reda på att jag ska vara med i luciatåget istallet också. Haha, hur ska detta gå... Men ja, nu har första filmen laddat klart så jag ska bränna över den på en skiva. pyssss.


Kafeterian. 8:an.


Hemsk bild från någon tidning.. 8an.


Skolavslutningen. 8:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0