måndag - 23 november 2009

Heyyyy.

Sitter ensam hemma å är så sjuuuuuukt trött.
Skolan idag då.. fick tillbaka mattediagnosen och 5 var G, 10 var VG, å 12 var MVG. Vad fick jag då? JO JAG KLARADE MIG PÅ 5 RÄTT! Fyfan så skönt :'D precis på gränsen även. Så slipper göra om, wihoo!
Sen så hade vi ju soprov/läxförhör. å det gick inte alls bra. Eller ja svara på allt men jag fick plats med allt på ett papper (bak å framsida) medans julia, emma å magda dundrade på med typ 3-4 papper ;o  känns ju jäättebra. Men så kan det gå.

Sen på hemkunskapen fick vi reda på att vi ska ha provmiddag nästa vecka. Ja å magda lagar mat åt hennes föräldrar för mina jobbar ju å har ingen att bjuda så får räcka med dom ;)  Här ska vi ha mvg, haha neh men typ =) Gjorde omprovet också, fick 2 poäng från att få alla rätt. Surt, men nöjd.

Aa sen har jag inte gjort så mycket nu när jag varit hemma. Halvsovit framför tv:n. Sov ju knappt nå inatt, kunde inte somna ;o så är smått trött. laaaaaaater.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0