måndag - 30 november 2009

Ooooooooooh, sista november på hela 2009  8D
feeels goood.


Skoldagen var helt okej. Matten var både jag å emma döda på så satt där osocialt och räknade som tusan xD
Sen hade vi so i en kvart å sen käkade alla utom jag, äckelmat. Vi skulle ju ändå ha provmiddag sen så gjorde inte så mycket. Och snacka om att provmiddan var jäkligt kul xD  alla stressade upp sig somfaaaan, å jag stod lugnt å skalade potatis å gjorde sallad HAHA, så jävla kul var de. Å det gick bra också! :o  VG =D

Å direkt efter vi slutat drog jag å mormor till valbo, först hittade ja iiiiiiiiiiiiingenting. Skittrökigt, men sen så hittade jag massooooooooor. Blev så att jag lära välja mellan två plagg mot slutet för mormor fick slut på pengar :|
Sen kom ja på att jag inte tycker om min nygamla mössa så jag köpte en ny, hade ju ändå fått en femhundring  av mamma. Den kostade 300:- lite dyr den va, var väl nå märke eller nått, haha :'D Så nu har jag en till mössa. Niceeeeeee.

Hm. nått ja glömt? Näe tror inte de. MÅSTE sätta igång med pluggandet av spanskan nu asså. Shit nu blev det ju stressigt. Jag som tänkte se på film :<  aja. Bara å börja. later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0