måndag - 9 november 2009

Tja.

Imorse var det så jäkla segt å komma upp, shit. Ville verkligen sova vidare men näe.. så drog iväg till skolan. So-läxförhöret gick väl rätt bra. Även fast ja inte kollade igenom frågorna så kunde jag det mesta, tummen upp för det (y)..
Sen hemkunskapsprovet då, haha, du ja tror inte jag får över godkänt. Även om jag får det ska jag göra om det för hemkunskap är det lätt att få VG i, haha. Så jag gör om det å pluggar på som satan =)

Eftersom hk-provet var sista lektionen slutade vi runt tolv idag. Så himla skönt! Gick å la mig å sov direkt när jag kom hem, haha. Å vaknade för en stund sen av att katten kom in jamandes. Dryga fanskap. Men var nog bra, annars somnar jag väl inte ikväll. Å nu ska jag... INTE PLUGGA! dåligt skönt eller, har inte någon läxa (!?) :o Så nu ska jag njuta av friheten, haha. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0