mascara - 9 november 2009

Fan.

Måste ha ny mascara. Min kära syster sa något om en bra mascara som sitter kvar mot allt vatten under kropptempraturen eller något sånt? =) så tar man bort den med varmvatten. Lät rätt bra, speciellt nu när jag har nya linser å om man ska sova med dom så tvättar man bort mascaran lätt utan att irritera ögat. Låter bra, haha =D

Så får kika på den. Ska upp till stan på onsdag för att kolla de med högra linsen som hade en spricka dagen efter jag använde den. När jag kollade den kvällen innan så var den ju hel? ;s
jävla skitgrejer. Får hoppas på att jag får en ny då. Det betyder också att jag måste rida med en lins imorgon, haha. Vi får väl se hur det går då.. nu är det käk på gång. later.


men det är ju det att jag inte vet vad mascaran heter... haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0