miro den enögde - 5 november 2009

Hejhejhejheeej.

Har precis kommit ut ur duschen. Mamma har inte köpt nå nytt schampoo så fick typ en liiiiiiiiiiiiiiiiiiten klick, jättebra.. blir mössa imorgon kan ja ju lova haha =) 

Ridlektionen gick BRA! tro de eller ej, mycket bättre än förväntat och jag fick nästan på tränset helt själv idag. Felicia hjälpte till å hålla ner huvudet på giraffen så gick det på första försöket. Det var då mitt humör vände och jag blev asglad, haha. Tänk vad en sådan liten sak kan göra :'D

Så ja, kom hem å käka pannkaka å nu ska jag plugga på spanskan tills imorgon. Vi har antagligen typ bara den lektionen imorgon för det är massa skit som händer under hela dagen? Bla så ska vi ju ta vaccinet mot svininfluensan. Min lillebror gjorde de idag och blev illamående å fick feber efter någon timme å gick hem.. uscha ;o  Aja. måste sätta igång med spanskan. Hörs imorgon!


den enögde hesten Miro =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0