ojojoj - 28 november 2009

Haha, herregud. Här sitter jag framför tecknadefilmer och bölar sönder.. Varför kollar jag då på tecknade filmer? haha, jo men skulle ju ladda hem massa filmer men kom inte på några bra så laddade hem första bästa tecknade film för det är alltid roligt att se :'D 

så det blev typ bambi 2 och björnbröder, hahaha. Sjukt sorgliga så jag har suttit å bölat åt det ja, hur kul som hellst. Näe vad pinsamt, skulle nog behållt den här informationen för mig själv men äsch. Shit the same =D

Ska nog ta å kolla på ännu en tecknad film nu när jag ändå håller på. Sen blir det läggdags för min del! Imorgon får vi se om jag åker upp till stallet imorgon till klockan ett. Har nämligen sagt att jag ska vara med på luciatåget där, men ja vet inte om jag orkar. Jag är ju lix sjukt lat =)  men får tänka på det iallafall.. Nu ska jag sätta igång filmen. godnatt!





ludwig sitter framför spegeln å kollar in sig själv medans jag kollar film ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag bölar oxå åt björnbröder :o (a)

vi är inte normala my :o

2009-11-30 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0