onsdag - 11 november 2009

Hej!

Uppdateringen igår blev inte riktigt av. Jag hade inte orken till att sätta på datorn innan ja drog till stallet. Och på kvällen så tog ja bara en titt in på facebook och sen stängde ja ner datorn. Har även kommit på att min msn inte riktigt vill sammarbeta och har slutat fungera. SKITKUL...

Idag så var de först skola somvanligt. Kom massa stockholmare från ett jazz-gymnasium, vissa finare än andra. Hah ;) å då lyssnade vi på dom och jaa, allt lät likadant å man blev bara döv av skiten. Men eftersom det var svårt att spela sånt så var väl dom duktiga =)

Efter skolan drog ja å mamma direkt till stan. Först synsam å där fick ja ännu en ny lins och nästa vecka onsdag till torsdag ska ja sova med linserna i och sen åka in åsså får dom se hur dom sitter på ögat eller vare va ;>
Men det är bra, slipper jag gå runt med en lins, som jag gjort hela veckan..
Iaf... så drog vi sen på intersport å kolla på jackor, hittade en men vi gick till teamsportia utifall det fanns någon bättre där. Men de gjorde det inte xD  köpte bara en ny mössa för min nuvarande mössa är det massa hål i, haha. Men vi gick tillbaka till intersport å köpte jackan. Så nu har jag en vinterjacka =D asbra (y)

Resten av kvällen ska spenderas framför tvn. puss.

haha fail...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0