onsdag - 25 november 2009

Hej på er.

Fick skjuts av mormor imorse till Bessemer, dåligt snäll hon är eller. Älskar min mormor :'D 
kom dit till typ åtta för emma skulle komma dit med bussen då och jag sällskapade henne. Vi knallade iväg på HP och HR å det söööööög. Men ska ändå inte gå där så lära ju välja någonting, eller det var inte jag som valde. Hängde på de andra för det spelade inte så stor roll vilket ja tog.
Men vi var där till typ elva. Åkte buss till skolan å käkade. Sen hade vi slöjd och svenska. Idrotten var inställd för läraren var sjuk.. jag som taggade att få bada =(  och på fredag har vi ju dock också bad, men jag får inte sätta i linserna där för det är för mycket bakterier så jag måste gå dom tre sista lektionerna utan linser. Kommer yra runt och inte se ett skit. Men wtf..

Å resten av dagen ska jag taaaaaaaaare lugnt. Har bara soläxa å då ska ja bara läsa igenom ett häfte så inte så mycket. Hinner jag med på tio minuter typ =) pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0