pizzaaaa - 24 november 2009

Hejj.

Sitter i sängen nu och har precis käkat min frukost som bestod av smultron-juice och pizza. Bra kombination och väldigt nyttigt ;) Men käkade inte i skolan för det var äckelmat...

 Ja, hände inte så mycket i skolan. Fick tillbaka soprovet och fick G. Nice, är nöjd iallafall för jag pluggade på lite fel saker så det var synd. Men att jag kom på det mesta, så de var rätt bra =) 
Sen så var ja till skolsköterskan (eftersom jag missade min förra tid) så skulle jag få en ny men vi tog det direkt när ja ändå var där. Å hon skulle kolla ryggen på mig men den var helt normal även fast den var helt fucked up i 8an? Aja, bra det :)

Sen har det nog inte hänt så mycket mera.. vad jag kommer på nu iallafall. Imorgon blir det först till Bessemer, får se hur jag kommer dit, till typ lunch.. sen svenska och idrott (på badhuset) tagga att bada =D

Nej nu måste jag plocka fram grejer innan jag drar till stallet. Uppdaterar väl när ja kommer hem. pysss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0