söndag - 1 november 2009

HEJ PÅ ER!

Nu är jag äntligen hemma efter en tre timmars bilfärd med massa puckon =)  Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera nu under helgen, men har ju varit upptagen hela tiden..

Men helgen har varit skitbra. Det kunde ha varit liite mera snö men det gick att åka bobb trotts allt, hehe.

På fredan klädde vi ut oss som man brukar göra på Halloween och käkade tacos. Hunden lyckades också göra illa sig och skrek som en stucken gris. Fyfan det var inte kul.. men det gick bra iallafall :)  Sen var det ju fjällvandring och det var asjobbigt. Men det behövdes, vi proppade ju i oss massor med godis osv där uppe..

Sen så var ju Felicias lillebror Filip ute och sköt luftgevär själv, å helt plötsligt kom en älg precis nedanför stugan, haha. Han kom in alldeles chockad och berättade det, synd att jag inte var där å fick nå kort pån.. Sen så stack ju hunden iväg efter den också, men jaa.. mycket som hänt under dom här dagarna xD

Å gårdagen var rätt lugn, spelade kort å hade de trevligt :) Jag å felicia däremot somnade runt två-tre, först var jag aspigg vid typ elva, sen blev felicia aspigg vid tolv, sen jag vid ett osv osv... Så vi låg i flera timmar och babblade på som nå jävla hönor, hehe. 

Och det gjorde de inte lättare att gå upp imorse kan man ju säga.. Blir väl tidigt ikväll istället då ;)



Nu... sitter jag här huuuuuuuuungrig, har inte käkat sen nio. Å de blir väl inge mat förrns klockan sex så får gå å ta nå godis eller nå.. (a) pusshej.

 
 
hahahah snyggt ;)




 
 


(MER BILDER KOMMER SEN....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0