söndag - 29 november 2009

Godmorgon. Första advent. Inte pjåkigt.
Betyder alltså att det bara är några veckor kvar till julafton 8D

Iallafall så skulle jag varit i stallet för en halvtimme sedan, men orkade inte eftersom jag vaknade halv ett. Så det sket ju sig, sorry felicia ;>  Så nu snart ska jag sätta igång med pluggandet till spanskaprovet på onsdag. Inte kul, hatar spanska. Men wtf, har vg i det (hur nu de gick till?) och ska behålla det för snart sätts ju betygen :)  mvg tror jag inte att jag lyckas skrapa ihop men vg duger shiiiiiiiitbra.

Sen har ju jag och magda provmiddag imorgon för hennes föräldrar, hahaha ska bli så roligt =D  Nej men nu måte jag sätta igång med pluggandet, har bara till fem på mig. Sen är det dusch och tv resten av kvällen! later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0