sorry - 1 november 2009

Nej fler bilder kommer imorgon istället, hehe. Jag orkar inte ladda upp dom nu, så gör det då istället.

Sitter och kollar på vem kan slå filip och fredrik, eller kollar å kollar. Kikar lite då å då..

Höstlovet är snart över. Skola imorgon alltså, känns inte sådär jättekul.. har engelskaprov och sen så ska vi lyssna på nå jävla skit på hemkunskapen istället för att baka bröd. Blir ju förbannad. Inte blir de bättre av att mina sista linser som jag hade, en av dom var sönder i förpackingen. HUR KUL ÄR DE DÅ!? Ja, så imorgon å på tisdag måste jag klara mig på en lins. jättejättejättekul... uscha. Men ska sluta sitta å klaga nu och gå å borsta tänderna. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0