tisdag - 3 novermber 2009

Halloj.

Ja dagen var rätt stressande idag kan man säga. Först skolan då somvanligt, inget märkvärdigt alltså.
Sen efter så drog ju jag och mamma till stan direkt. Knäppte hemska kort och medans vi väntade på att han skulle skriva ut å shit så kikade vi runt bland massa fotogrejer.. Köpte ordentliga fotopapper (y)
och efter gick vi till synsam. Fick en par andra sorters linser jag inte haft förut som är lite dyrare och man kan sova med dom någon gång ibland när det behövs. Så ska ha dom här två veckor och prova på hur bra dom sitter på ögat osv =)

Och efter de så skyndade vi hem och jag satt i linserna och sen drog ja direkt till stallet. Kom dit och började bygga på banan. Så hade ja hämtat det mesta och ställt ut det, så kommer dom efter tjugo minuter? MOGET! Inte nog med det. Jag fick gå fram å tillbaka snabbt somfan och hämta tunga hinder-stöd. Medans en av dom hämtade "klossar/sockerbitar" som bara väger typ 200 gram (?!) lr nått -.- Höll på att stressa ihjäl och hade en kvart på mig å göra i ordning Gabbi. Även att hon var lerig så jag lära stressa ännu mer, och ju mer jag stressade desto orolig och irriterad blev hon..
Så nere när vi red sen så blev hon helt omöjlig. Sprang så jävla fort och jag kände att jag hade noll koll på henne. Kunde bara sluta i kaos. Men tillslut blev jag så jävla förbannad och tog tag i na och då gick det rätt bra. Men efteråt var jag inte på bra humör, riktigt jävla less var jag.

Så under kvällen var jag inte på så bra humör om man säger så. Men nu är det bättre, som tur är. Annars skulle jag inte ens ta mig tid till att sätta mig här å skriva ;) Men nu har jag gjort det och de betyder att jag är på bättre humör. Å så fort desperate husewives är slut ska jag sova. DIREKT -.-  så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0