tisdag - 17 november 2009

Hej.

Sitter och kollar på Ugly betty och är nyduschad. Nice de.
Skolan idag var väl somvanligt förutom att vi hade ett oförberett prov på matten, och gick det bra? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEE! Fyfan, å om de gick bra så skulle vi skippa de riktiga provet, men det kommer ju verkligen inte hända...

Men annars så har den vare bra. Eller jag var så jäkla trött på sista lekitonen, höll seriöst på att somna. Men kollade på nå illutionssida på internet åsså skrämde staffan livet ur oss med en jävla bild där man ska kolla i en minut åsså kommer något äckligt spöke upp. Blir lika rädd varje gång även fast man vet att det kommer nån :o

Men efter skolan drog ja till stallet och red Gabbi. Sjukt vad hon hunnit förendrats, var skitseg i början och då blev ja inte på de minsta bra humör. Å då gick det inge bra mot slutet heller.. och så är hon så jäkla smal så jag når inte att skänkla på na ;o  asdrygt.

Men nu ska jag fortsätta kolla tv och sen sova. Blir kaaaaaaaaaaaaanske inlägg imorgon, beror på om jag ska hem innan jag åker till årsunda och sover där =) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0