torsdag - 19 novermber 2009

Hej på er som läser denna otroligt tröga blogg.

Igår drog jag ju till årsunda, my parents blev dåligt arga men sånt får man ta =)
Sov hos emma å fick känna på hur de är att bo i årsunda, haha trevligt att åka buss ju. Bättre än att cykla iaf. Skoldagen var helt okej, vi disikerade kalvögon på No:n. Sjukt kul vare =D
Direkt efter vi slutat så kom mormor å hämtade upp mig och vi drog till synsam. Där kollade dom om linserna satt bra osv, å de gjorde dom så nu har jag ny sort på linserna. Goodie goodie. Lite dyrare å lite bättre, hehe.

Så jag har varit hemma i ungefär en timme nu och väntar på att klockan ska bli halv sex då jag drar till stallet. Är inte ett dugg taggad men vill få de överstökat så jag kan gå å lägga mig sen, sjukt trött.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0