torsdag - 26 november 2009

Tja.

Skoldagen var helt okej. Maten sög somvanligt så tog mig sista biten av pizzan som var kvar idag, haha gött! Hm.. fick reda på att det inte blir något badhus imorgon heller för ingen vill åka dit när det är mitt på dagen, blir så krångligt. OCH DET ÄR JÄVLIGT BRA FÖR MIN **** KOM JU IMORSE -.-

Så vi ska antagligen inte ha nå bad om hon inte fixar det till någon av veckorna framöver. Det får man hoppas på, de är kul att bada =D

Inget mer har hänt... vad ja kommer ihåg. Så jävla less på mitt minne så det är sjukt. Men aa, ska dra till stallet om en halvtimme. Eller först ska jag till farmor å farfar för pappa ska dit med en träningscykel och sen bär de av till stallet :) hoppning idag, inte taggad. Ridningen har gått skit dom senaste 2 veckorna, vad fan har hänt? Måste skärpa mig. pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0