YESYESYES! - 26 november 2009

Tjooooooo!

Har nu käkat pannkaka, duschat och sminkat av mig. Ska bara gå å borsta tänderna, sen så är jag redo för sängen =D  jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt glad just nu. När jag kom till stallet trodde jag att Miro (hästen) skulle gå lektionen före så jag slapp tränsa honom. Men det gjorde han ju inte...
Så jag gick irriterad upp till stallet och gjorde i ordning honom, så skulle jag prova tränsa själv och I DID IT :o hur snäll som hellst var han. Blev fan chockad xD

Så väl nere på lektionen så gick det suuuper. För att vara krångel-hest, så gick det bra. Å han var asmysig å hoppa :) men sen så var den en tant i min grupp som kom för nära på ett hinder så hon hängde på halsen, sen så fortsatte hästen galoppera och sen tog han ett bocksprång så hon flög och fastnade i stigbygeln :o  så hängde hon där och han sprang och sen sparkade han henne så hon låssna. Fyfan, det är så jävla hemskt när man inte kan göra något, bara att se på. Dom tog dit ambulansen men vet inte vad som hände efter det.. Hoppas hon klarade sig bra iaf.. ;/  fyfan, hatar när sånt händer.

Aja. Nu så ska jag plugga so en stund och sedan gå å sova. godnatt!


hade askul när pappa var upp med träningscykeln till farmor, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0