chockad - 7 oktober 2009

Oj, när jag kollade på statistiken nyss. Så såg jag att besökarna bara stiger och stiger? :o  har blogg.se damp, eller vafan händer? Jag är förvirrad, jag som brukar ha typ (hehe) 15-20 besökare per dag, har precis fått över 50 besökare? Hm......

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Emelie

FS har länkat din blogg. ; >

2009-10-07 @ 19:07:20
Postat av: caroline

bara för falsksanninglänkat dig :P

2009-10-07 @ 19:07:36
URL: http://handbollstjejen.webblogg.se/
Postat av: Maria

Du hade JÄVLIGT fel om Dessies skor. Uggs är ett bara ett märke och Dessie kallar sina skor Uggs för de va dem som kom först. Hennes stövlar är Shepherd och de kostar lika mycket som orginalUggs-stövlarna. Visst, de är inte Uggs (märket alltså) men billiga kopior är det inte. Jävla amatör!

2009-10-07 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0