engelska sucks - 20 oktober 2009

Sorry för uppdateringen men har suttit och försööökt pluggat hela dagen. Eller ja, satt vid teven på förmiddan å fastna där på någon konstig film med två gubbar som skulle göra världsresa bara för att dom hade canser å sen dog dom. Förvirrande film, men bra ändå :'D  sorglig i slutet.

Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallfall...
Så satt ja mig med engelskan och plugga i typ tre timmar. Sen sov jag till fyra. Vakna upp i soffan och såg att kung fu panda precis skulle börja så då hamnade jag där, haha. Sen har jag bara fortsatt pluggat =) 

= ointressant sjukis-dag. Men nu mår jag betydligt bättre. Så hoppas på att få gå till skolan imorgon då. Men nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0