fan - 7 oktober 2009

Fanfanfan. Jag har fortfarande inte kommit igång med pluggandet, kommer bara på fler å fler saker att göra när man sitter här. Gick t.ex. nyss och ladda in bilder på kameran från stationära och har precis laddat in dom på den här datorn. Dels för att jag ska kunna ha kvar å redigera å shit :) och att hanna ska få dom sista av bilderna.

Jag som skulle satsa hårt på skolan nu? Känns inte som att jag gör det. Men har bara So:n att jobba på nu till på fredag. Jag har ju idag och imorgon på mig. Så varför stressa lix? :o  Fast mja, om jag vill att någonting ska fastna av det jag pluggar in borde jag nog börja plugga nu...

Det konstiga är att jag är alldeles för trött på eftermiddagarna för att plugga. och när klockan blir typ 8-9 på kvällen, det är då man känner att man vill plugga och fokuserar mycket bättre. Askonstigt? Får kanske ta å sova på eftermiddagarna istället så man kan vara vaken och plugga när man väl kan koncentrera sig? njae.. får prova nån gång, heh ;)

Shit vad jag babblar på. Nu måste jag fan ge mig och börja plugga. seeya!


sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0