fredag - 2 oktober 2009

Tjooo.

Sitter i soffan med min älskade bärbara dator, så sjukt skönt att få slippa den stora stationära. Fast snart går väl nått snett så jag måste få det lagat eller nått. Men tills dess så är jag glad :> 

Har vare i skolan idag somvanligt då. Vid nio kom några från Gävle praktiska gymnasiumet eller vad de hette. Ganska intressant, verkar vara svårt att komma in där eftersom det var typ 5-8 elever i varje klass lix ;o  Annars så har skoldan vart som vanligt. Typ seeeegt som attan på slutet.

Nu så ser jag att det är värsta bra ljuset från solen så ska ut å fota lite, var länge sen :)  laddar in bilderna när jag kommer in igen. ciaooooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0