fredag - 23 oktober 2009

HÖSTLOOOV!!!

Hade utvecklingssamtal idag, spännande spännande. Eller inte... Satt bara å snacka om att jag skulle ha vg i ALLT, ja men lycka till.. och för att jag skulle få det skulle jag inte plugga mer utan tänka mer. Jaha, och hur ska det gå till.. Aja, sen var vi på någon sex-grej i aulan. Annars har skolan varit somvanligt ;)

Och nu är det äntligen lov, så jävla skönt. Men mitt höstlov börjar inte med en sovmorgon imorgon, utan att jag ska med hanna till stallet och jag ska få rida där som tack för ja fotograferat åt dom :|  jag kommer bli så jävla nervös, eller jag ÄR så jävla nervös.. kommer väl göra bort mig totalt som vanligt då. Men de får ja väl bjuda på hehe =D

Nu händer inte så mycket, ska väl käka snart och sen är det idol. Sen måste jag gå å lägga mig i tid så ja kommer upp 9 imorgon, antaligen, wihoo. =)  byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0