funderar - 24 oktober 2009



R
ed ju som sagt hos hannas stall (som ja kallar det haha xD ) och har alltid gillat de där stället =)  funderar faktiskt på att börja där efter höstterminen är över. Bli kul att prova på något nytt och om jag inte trivs där så är de ju bara å byta tillbaka right? Fast trivs gör ja ju redan men med ridningen då.

Kan bli kul, och jag fastnade ju för hästen ja red idag. Jättemysig, och antagligen så skulle jag ju få rida en gång till ? :)  hm, aa vi får väl se då. Är ju ett tag tills terminen är över, så har tid att fundera och diskutera med mina föräldrar.

Men nu ska jag ta å kolla klart på någon film som gick på teve å sen sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0