gaah - 22 oktober 2009

Shit vad förbannad jag är.

Ridningen gick skit, den går nästan alltid skit i dressyren med alla dessa jävla envisa, bekväma och lata ridskolehästar. Jag blir så jävla irriterad på dom. Jag är typ förstor för att rida ponny känner ja och vill rida storhäst, men alla storhästar är ju så grymt dryga och mycket starkare än mig?
Dom känner inte av mina taniga ben som hela tiden försöker flytta baken på dom eller liknande, men dom lyssnar inte för att jag inte tar i, men jag kan inte ta i mer?!

Jag blir så sjukt irriterad -.- den ända orsaken till att jag fortfarande rider på torsdagar är för att ridskolan ska vara så jäkla töntig och säger att om man går hoppspecial så måste man rida en till lektion. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA KRAV EGENTLIGEN!? -.- 

Vill verkligen gå kvar på hoppspecialen för Gabbi är så sjukt rolig att hoppa och vi kommer skitbra överens nu. Men jag vill inte gå kvar på torsdagar. Så jag kommer väl totalt skita i allting. Bortblåst lix. Får prova på något nytt ställe istället...


Kommentarer
Postat av: hanni

BÖRJA HOS OSSSS!!! STRIMMA VILL HA DIIIGGGG

2009-10-24 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0