ger upp - 8 oktober 2009

Nej nu har jag fått nog. Jag klarar inte av det här nåmer. Jag har pluggat mig igenom hela veckan och jag behöver verkligen få sova!!!!!!!!!!!!


Söndags: Så fyllde mamma år så hade inte tid att plugga på dagen så pluggade jag hemkunskap hela kvällen.

Måndags:
Pluggade jag matte hela eftermiddan + kvällen.

Tisdags:
Började jag plugga engelska på dagen, sen hade jad ridlektion, och sen satt ja med svenskan hela kvällen.

Onsdagen:
Fyllde lillebror år så fira honom hela dagen, sen så satt jag med so hela kvällen.

Och slutligen idag:
Plugga so när ja kom hem, åkte å red, och nu måste jag plugga so hela kvällen igen?



Nej min kropp klarar inte av det här. Har har världens huvudvärk och är tröttare än någonsin. Så nu behöver jag sova om jag ska orka med hela dagen imorgon.. Så jag tar och läser igenom alla sidor två gånger till, sen får jag lita på att det sitter till imorgon.. godnatt.


JAG SKITER I ALLT JUST NU. MIN HÄLSA GÅR I FÖRSTAHAND, SKOLAN KAN GÅ Å TA SIG NÅNSTANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0