hästjävel - 8 oktober 2009

ÅÅH jag är så FUCKING FÖRBANNAD!

Åkte till stallet, gick bra. Frös som sjutton bara.. Men gick å kolla vilken häst ja skulle ha och fick Miro. Första jag kom å tänka på hur jag skulle få på honom tränset för han är helt omöjlig med det. Och hur gick det då? SÅ JÄVLA DÅLIGT! Han är typ 170 i mankhöjd och blir ju över 2 jävla meter när han stäcker upp huvudet så det var ju omöjligt för mig att få fast honom.. Så stod där i tio minuter och försökte sen fick jag hjälp av frida å alexa, tror ja hon heter... så stod vi där och försökte ett tag och sen kom en annan å försökte, men gick inte heller. Sen kom frida tillbaka igen och vi kämpade somfan. Seriöst, jävla häst!

Så när vi fått på tränset och jag var klar så var klockan halv sju, tror ja den va. Och jag började ju tjugo över sex så hade lite brottom. Dom andra stack ju före mig, dels för att dom inte visste att jag var där och att jag inte sa något heller. Dom ska ju inte behöva vänta på att jag skulle bli klar, för då tar det ju tiden av lektionen så näe dom fick gå.

Lektionen gick inte heller vidare bra, var så jävla sur och då gick ju inget, precis inget bra heller. Så skulle gett upp och åkt hem istället när jag inte fick på tränset. För nu är jag så jävla förbannad att jag vill bara slå ihjäl nån och skrika allt ja kan. Så jävla less. åååååh. inte min dag idag.

Inte blir det bättre av att jag måste plugga nu också -.- så GODNATT! (om jag ens kommer få sova med allt plugg man har...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0