herregud - 7 oktober 2009

Jisses. Okej nu har jag fått reda på att jag antagligen är länkad på bloggen "falsksanning.blogg.se" angående att jag har mejlat henne angående Dessie's uggs. Haha, jag måste då påpeka att de enda jag vet med Uggs är att jag vet hur dom ser ut? Så det är alltså inte jag som mejlat till henne, utan jag fick nyss reda på att magda ville uttrycka sin åsikt lite och använde min bloggadress, haha jävla cepe ;D

Men så ligger läget till iallafall. Haha. Snacka om att jag blev förvånad när jag fick reda på det ;)

Om vi lämnar det nu så kan jag ju säga hur läget ligger till just nu...

Jag har kommit en bra bit påväg med pluggandet, men har tagit mig igenom 1 av 4 delar som jag ska plugga på. Eller rättare sagt så har jag bara läst några gånger. Så sjukt drygt så tog en liten paus nu. Och första bilderna för dagen kommer nu då. Dont be a bi, be happyy =)



back to "work"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0