hissar & dissar - 11 oktober 2009


- Bärbara datorer.
Så skönt att man kan ta den med sig var som hellst och när som hellst! Smiiidigt värre lix. Men en nackdel är väl att om man blir förbannad på den så är det bara å kasta den i golvet? Men det händer inte :'D

- Magdas pappa.
Han är nog den skönaste pappan ja vet, hahah. Så jävla kul xD   Driver jämt med magda och drygar på na som en liten unge, hahaha så sjukt rolig xD

- Prao.
Yes. Imorgon är det början på prao-veckan som gäller och det känns ganska skönt. Trots att vi har massa läxor att ta itu med. Stort minus. Men skönt att få slippa skolan en vecka, sen gå en vecka, och sen är det höstlov! GALET SKÖÖÖÖNT



- Doris (magdas otroligt dryga lilla hund).
Jag sov ju över där igår till idag. Och imorse så när jag sov och magda hade gått ner å kissa med henne eller nått så kom hon antagligen upprusande och slicka å bet mig i ansiktet när jag sov. och efter ett tag DÅ vakna jag och var alldeles blöt i ansiktet -.-

- Dissar listan.
Jag vet inte varför jag gör såna här listor. Jag här aldrig något speciellt att dissa om utan dissar massa otroligt tråkiga saker? Meningslöst.

Kommentarer
Postat av: maggie

tvärtom my, hissa doris åh dissa pappa ;P <3

2009-10-11 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0