hissar & dissar - 4 oktober 2009


- Prov.
No prov förra veckan och Matte prov den här veckan. Okej jag ska inte klaga, för vi har bara ett prov. Kunde vart 3 på samma dag som vi hade förut nån gång? xD  Men ändå, prov är alltid prov, lika dryga.

- Bloggdesignen.
Måste göra ny snart. Ska bara ta itu med Marias sen så dyker nog en ny upp här också. Nu i veckan kanske :)

- Bloggar.
Ibland så blir jag så trött på att lösa och skriva blogg. Det är inte lika kul, speciellt inte när man sitter vid den stationära datorn. På något konstigt sätt ;o

- Fototävling på skolan.
Gud vad alla tjatar att man ska vara med. Men jag orkar verkligen inte, lix temat "Motsatser", vad fan ska man fota på då? Man kommer ju bara på astråkiga saker, gaah. sluta tjata!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.-

- Strömavbrott.
Varit det två gånger, och nu var det precis de i Årsunda. Vad håller dom på med ? :s


- Prao.
Vecka 42. Alltså om en vecka, så är de prao. Ska bli så himla skönt att få slippa skolan en vecka. Och sen efter det går vi en vecka i skolan, sen är det antagligen höstlov? HUR SKÖNT ÄR INTE DET LIX!? :'D

- Vett i skallen.
Jag har inte varit godissugen på hela helgen, rekooooooooooooooooord.

- Ridningen.
Nu i veckan är lektionerna tillbaka, och det gillar vi myyyyyyyyyyyyyyyyyyycket!

- Aktiv.
Märker ni att jag blivit mer aktiv nu med bloggandet? Det måste ju hissas ;)


Måste bara påpeka att varje gång ja gör en sån här lista, så är det mycket lättare att hitta på grejjer till "dissar-listan". Får sitta i typ en kvart å tänka på vad jag ska ha till "hissar-listan" haha xD

Men nu blir de kladdkaka! Pussssssss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0