hissar & dissar - 5 oktober 2009


- Pluggande + My = BRAAA!
Har pluggat i tre timmar nu och tänkte nyss på att, jag? plugga? i tre timmar? det är inte my? Men jag gjorde det och im solt over myself :'D (y)

- Svenskaboken.
Jag tog med mig den hem, fast jag visste att jag inte skulle ha tid att läsa? Bra ändå :'D

- Badhuset.
Yep, ska te badhuse och ha idrott där på onsdag. Värsta längesen man var där och det är ju askul å simma. Eller nej nu överdrev jag, men ändå :'D wii de taggar vi =DDDDDD


- Matteprovet.
Jag vet att hur länge och hur mycket jag än pluggar som kommer jag ändå bara få G på provet. So whats the point lix? Får väl hoppas på det bästa.

- Batteri.
Buhu. Nu tar batteriet på datorn slut och nu börjar även Färjan så blir inge fler hissar och dissar för idag.


See ya tomorroww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0