iiiiiiiiiiiiiskall - 9 oktober 2009

Hej på er.
Kom precis hem från att ha varit ute i högbo med hanna å kalle. Fotade på hästarna, hanna å kalle åsså fick jag fota en stuga utifrån för nanna skulle göra nånting med den eller nått. haha. Jag är typ deras fotograf, stolt (y) Men aa, nästa vecka ska ja dit igen och fotografera innuti stugan åsså skulle jag få typ låna en häst å rida på, om jag fattade rätt xD

Men aa. Iskallt vare iallafall och höll på att frysa arslet av mig när vi var te ridbanan. Kände mig som en ridlärare för hanna då jag sa vad hon typ skulle göra för att få kalle i galopp. Så aa, haha. Skitfult kändes de x>

På hemvägen frös mina fingrar till typ is och nu när jag kom hem så bara dunkade det i dom och det gjorde så jävla ont! ;o Så jag sitter med mössa, sockor, tjocktröja och mjukisbyxor nu för att få upp värmen igen. Fryser somfan! Men nu är det dags å käka. Bjuder på några bilder senare. pussssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0