lördag - 24 oktober 2009

Hej allihop!

Sitter och går igenom massa bilder sen idag. Åkte ju med hanna till stallet och jag fick rida ja med. På nordisen Strimma, ashärlig, älska henne =)  hon var typ skiiiitstor för hon inte blir riden så ofta och trodde inte att hon skulle vilja gå frammåt lr ens galoppera. Men när vi skulle galoppera så drog hon iväg och skenade som bara den! Fyyfan vilken power, har aldrig ridit så fort någon gång i hela mitt liv och trodde aldrig att jag skulle få stopp på henne. hahaha, vilken upplevelse :'D  men måste erkänna att jag är lite småkär i henne =))

Även att jag antagligen kommer få rida där nån gång till, jag älskar de där stället :'D


...och påvägen hem köpte hannas mamma donken mat åt oss :o  fyfan jag älskar henne med, haha :'D
jättejättejätte gott vare och nu är ja proppmätt. Ska snart ta å hoppa in i duschen och sen blir det att piffa med magdas present/presenter ;) pusshej.



 


strimmaaa. min älskling =D
 
eddie å kalle =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0