måndag - 19 oktober 2009

Godmorgon på er!

Som ni kanske märker så är jag hemma från skolan. Hade feber och kan fortfarande inte prata, så då är de bättre att ta en extra dag ledig och vila upp sig. Så imorgon får ja hoppas på att jag orkar med, vill bla. inte missa ridningen :<

Aja, under helgen nu har jag ju bara laddat upp massa bilder på små fula gubbar, haha. Men det var ju för att jag inte orkade ta upp kameran. Men nu gör jag det! ;) och har knäppt på det mesta faktiskt.

Men ska nu ta lite te och sätta mig i soffan en stund. later.


det har snööööat! men jag vet inte vad jag ska tycka om det... Just nu är det kul =)
Men det är väl för att jag slipper vara ute det, hehe...

 
En sak är ju säker. Den lilla snön som kom, kommer försvinna inom kort ;)

 
37.7 graders feber.. aja, det går nedåt iallafall =)


Kattfan flög på min hand igår och klöste. Jättekul ludwig... Så nu har jag (nästan) ett kryss på handen,
eller så kanske det är ett Y bakofram? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0