måndag - 5 oktober 2009

Tjo ::>

Hade ingen hemkunskap idag så slutade vid elva. Galet skönt vare. Å jag hade lovat Maria att göra hennes blogg så har ägnat mig åt det nu när jag hade tid och ork, så nu är det klappat å klart ;)

Resten av dan så ska jag försöka slita mig från datorn och plugga matte. Prov imorgon ju så måste plugga somfaaan för nu ska det fan gå bra! Blir alltid så att man tar hem böcker och tänker plugga, å så orkar man inte förrens på kvällen och då är man trött å inget fastnar och när man väl gjort provet och det gått skit så ångrar man sig -.- men den här gången då ska jag verkligen plugga :o 

Så mja, ska kolla lite bloggar nu och sen ska jag sätta igång. pusssssssss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka fina och blåa ögon du har:)

2009-10-07 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0