never in my life - 17 oktober 2009

Nejnejnejnej. Emmas kommentar i förra inlägget är helt fel! ;)  jag tänker inte (och är inte!) smittad av någon jävla grissjuka. Här har ja en normaaal influensa (om jag ens har det)! Så nej absolut inte..



Suttit i sängen hela dagen och glott på film/tv å druckit varm choklad. Rätt skönt att vara sjuk ändå, om man bortser från den otroliga huvudvärken som inte vill försvinna.. Alvedonen fungerar inte. Eller jo, mot febern men inte mot huvudvärken så jag blir smått irriterad. Men jag får stå ut med det i nån dag till, den försvinner förr eller senare =)

Själv hemma nu en stund, mamma å max är på kalas hos kusinen. Å pappa är å jobbar eller nått sånt. Så nu är det riktigt skönt och lugnt här hemma. Skulle egentligen passa på att sova, men då kommer jag aldrig somna ikväll.. Så näe, får sitta och ta det lugnt istället och fylla på muggen med oboy. pusssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0