oledolyckan - 6 oktober 2009

Okej, lite senare inlägg än väntat men jaja :)

Ja vart ska ja börja.. ridlektionen gick iiinte bra, kändes inte alls som att gabbi och jag ville samma sak och jag flög åt olika håll på ryggen på den stackarn. Men ramlade otroligt nog inte av!

Sen så efter den hemska lektionen så hade det börja regna, ösregna! Så jag fick åka moppe i ösregn en bra bit.

Och väl hemma så ställde jag moppen på stödet och tog ur nyckeln, så skulle jag ta ur ridhjälmen ur boxen på moppen (som måste tas bort, så fult!) och då åkte stödet otroligt nog upp igen!? och moppen höll på att välta, men jag höll fast i den jävla boxen så den inte skulle ramla på gruset och repa, men då startade ju såklart larmet på fanskapet! Å det tjöt ju inte liite heller, så jag höll på det i tio minuter och försökte få upp den på stödet och stänga av larmet, men gick det bra? nääääe. fyfan vad förbannad jag var, + att jag frös och var alldeles blöt. Så när jag kom in tog jag en varm dusch!

Så nu har jag suttit med Engelska-läxan hela kvällen och ska nu läsa ut svenskaboken. Så måste gå å borsta tänderna nu och sen börja läsa. godnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0