onsdag - 14 oktober 2009

Tjoo.
Efter en lång dag är man äntligen hemma igen. Kände redan från när jag vakna att det inte riktigt var min dag. Satt ju bla. jeansen bak å fram och märkte inget förrns jag såg de i spegeln -.- Så jag har varit grymt trött idag, vandrat runt som en pinne kan man säga.

Trots det har jag varit med om massa fighter mellan smågrabbarna som vill vara med mig. Alla är helt olika och vill helt olika saker så det är jävligt svårt att kompromissa med dom. Så ibland har då allt har dom smockat till varandra då och då för dom vill olika saker, haha. Stackarna, fast tycker faktiskt synd om mig själv som måste stå ut med dom :o Men dom är så söta så :'D


Dagen kommer bli rätt lugn. Ska fixa mig en macka eller nått för är hungrig och sen sätta på tvn å mysa med katten. Det är vad jag ska göra resten av kvällen! Är så sjukt trött så kommer inte kunna göra något annat heller. pusssss.

 
morgonens tabbe.                                                                       ...    och right know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0